Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.04.2007 14:06 - Успешен изпит!! :))
Автор: angelareus Категория: Новини   
Прочетен: 466 Коментари: 1 Гласове:
0

Последна промяна: 16.04.2007 14:50


Благодаря най-напред на "анонимен",Българче :)) за подкрепата му!!!След като напиша този постинг,отивам да прочета твоя/неговия за дневникът.Мисля че и на мен ще ми се отрази добре да започна да си водя свой дневник най-вече заради запазване на духа ми.До сега съм си водил два пъти,но не с такава основна причина.Единия път беше докато работих в Холандия,а следващия, в по-начална възстановителна моя фаза.
Изпита ми мина успешно,дори малко по-успешно от колкото си представях че може да бъде!!! :))
Бях научил да кажем 70% от материала.Останалото си бях направил на пищови.Честно си казвам никак не исках да ги използвам и нe ги!!!Предпочитам наистина честния начин!Причините са ми достатъчно много и най-общо са свързани с дооформянето и продължаване на подготовката на характера (ми,в случая)  за  бъдещето...!
Снощи излязох и наистина по културен начин си полях успешния изпит.Прибрах се малко по-късно.Изпих три бири(чки) и днес закономерно почивам.В смисъл че все още когато пия алкохол,на другия ден жизнения ми тонус е в малко по-ниски граници.Като цяло не пия,но веднъж на две седмици си позволявам и този вид релаксация,но със не големи количества.До три бири,три чаши вино или три малки питиета,които питиета при възможност са от по-качествени напитки!
Чао на всички!Отивам да обядвам.На вас желая спорни дни като цяло и до скоро!!!
Ангел :))


Тагове:   изпит,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Ot DANA
16.04.2007 15:07
4estito!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: angelareus
Категория: Новини
Прочетен: 15374
Постинги: 4
Коментари: 12
Гласове: 33
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930